// Exhibitions & Workshops |
// Agustín Ramos Anzorena |
Exhibitions / Workshops Dictated / Workshops Assisted |
// Exhibitions |
2019 |
|
Huichol Pattern Generator | Processing Community Day
Temazcalli Dome | XIII Binational Argentinian-Peruvian Colloquium "Anthropology, Education and Technology"
PetroLumen, The River | Festival Zero1 |
2018 |
|
Machine de Transcodage Bit-Cellule | Mapping on Historical Architecture
Somnium Navigatio | A Fantastic FullDome voyage based on Kepler's "Somnium"
PetroLumen | Exhibición "Instancias" |
2017 |
|
PetroLumen | Festival FASE 9, Festival Arte Electrónico PetroLumen | Central Park's Open Workshop Visionoros Cosmológico | Presented at the opening of "Festival Zero 1",
Festival des arts et cultures numériques. Temazcalli Dome | Bienal Sur, Bienal de Arte Contemporáneo de
América de Sur Temazcalli Dome | Festival Zero 1, Festival des arts et cultures
numériques. Temazcalli Dome | FullDome Projection at First Visual Music Show for FullDome 8-bit Full Adder Rhythm Machine | Exhibition "En Escala". Curatorial work of Piren
Benavidez. |
2016 |
|
8-bit Full Adder Rhythm Machine | School For Poetic Computation Final Exhibition. Temazcalli Dome | FullDome Projection at the Exhibition Arte.Topologia.Tecnologia -
LabInter 2016. Temazcalli Dome | FullDome Projection at the Understanding Visual Music International
Conference 2016. Pendulum: Mixing Cycles | First Performance of Experimental Duo NNNNNNN. Visionoros Cosmológico | Presented at the opening of "Zona Futuro:
experimentation, chaos, and uncertainty", 42th International Book Fair. AMIA Joven Festival | End of workshop Showcase. |
2015 |
|
FASE 7.0 - Arte + Ciencia + Tecnologías FestiDomingasPrrrn! | Festival de Arte Eró́tico y Pornográ́fico Visionoros Cosmológico |
2014 |
|
FASE 6.0 - Arte + Ciencia + Tecnología. Paralelos en Serie | Maestría UNTREF. Obsolescencia reProgramada Festival Enlaces UNTREF Mundo Triá́ngulo - Intervenciones Galá́cticas e Interactivas |
2013 |
|
Exposición Flexible Lab Algoritmos de Generación Procedural de Ruido. Aplicación en Videojuegos y Efectos Visuales |
Semana de la Matemática |
2012 |
|
Exposición de Nuevas Tecnologí́as Didácticas Juegos Interactivos Matemática divertida |
// Workshops Dictated |
2017 |
|
Computational Thinking and Processing |
2016 |
|
Digital Drawing with Processing, Creative Resources for Artists Programación Creativa de Visuales en Processing |
2014 |
|
Programación Creativa en Processing para Aplicaciones Interactivas y Visuales, Nivel Inicial y
Avanzado Processing para Artistas |
2013 |
|
Programación Creativa con Processing El Dibujo detrás del Código |
// Workshops Assisted |
2018 |
|
TouchDesigner Workshop TouchDesigner Workshop Shader Programming in Processing |
2017 |
|
Full Stack Web Development |
|
Introduction to Python Seminar |
2016 |
|
GLSL and Shaders in Processing |
2014 |
|
Hackeo de Juguetes. El arte del Circuit Bending Talleres Intensivos de Armado de Módulos Analógicos |
2013 |
|
Hackeo 3D: Mapping / Proyecciones / Escaneo / Impresión Laboratorio de Electrónica y Robótica Lú́dica Talleres Intensivos de Armado de Módulos Analógicos |
2012 |
|
OpenFrameworks WorkShop Processing Workshop Introducción a la Electró́nica y Arduino |
2007 |
|
Texture Morphing and Rigging for Game Characters |